Оператор сall-центру – Фахівець відділу продажу та обслуговування клієнтів будь-якої виробничо-торгівельної компанії або фірми, що надає будь-які послуги. Інша назва – фахівець телефонного центру.
Вітання Всі співробітники кол–центру або відділу продажів вітаються однаково, щоб клієнт одразу зрозумів, куди він потрапив і з ким розмовляє. На початку розмови представтеся, назвіть вашу компанію і привітайте. Залежно від ситуації, запропонуйте клієнту допомогу або запитайте, чи зручно йому розмовляти.
2) Усі працюють на ЗП, всі учасники одержують прибуток: «Два в Одному» — нових клієнтів, КЦ — за коректний сервіс та продаж продукту, оператор отримує за години, продаж, час розмови та якість.