Ефективність рекламної кампанії можна виявити у співвідношенні показників прибутку бізнесу до її запуску та після, за вирахуванням вкладених у рекламу витрат (ROI). Тому, за фактом, легше оцінити результативність конкретного каналу, якщо протягом обраного періоду задіяти лише його.
Як оцінювати ефективність реклами: ROI Розрахувати показник можна за формулою: ROI = (прибуток – витрати на цю рекламу) / Витрата на рекламу * 100%, де прибуток – це різниця між виручкою та собівартістю. Показник ROI допомагає знаходити та вимикати неефективну рекламу.
Є кілька методів оцінки:
- відсоток досягнення цілей рекламної кампанії;
- порівняння прогнозних значень фінансових показників без використання реклами та фактичних результатів після проведення кампанії;
- порівняння фінансових показників із конкурентними;
- визначення частки рекламних витрат у загальному прибутку компанії.
Feb 14, 2022
Такий показник ефективності інтернет–реклами, як ROI, підраховується за такою формулою: (дохід — собівартість) / сума інвестицій * 100%. Під сумою інвестицій мається на увазі кількість коштів, яку ви вклали в рекламне просування. CPV (Cost Per Visitor) – вартість одного показу.