Якщо говорити простою мовою, айдентика – це все те, що допомагає зробити бренд упізнаваним. Вона складається з логотипу, фірмового стилю, брендбука, візиток, навіть аватарки в соціальних мережах і т.д.

Айдентика — набір витриманих у єдиному стилі та концепції візуальних та інших елементів, що формують образ та сприйняття бренду. Простіше кажучи, це все те, що дозволяє швидко виділити компанію та її продукти з низки конкурентів.

Айдентика складається з кількох основних елементів: логотипу — саме з урахуванням цього особливого графічного знака створюється корпоративний стиль; фірмового стилю – візуального образу компанії; брендбука – Посібники з роботи з фірмовим стилем.

Серед усіх видів айдентики можна виділити два великих пласта: традиційний фірмовий стиль і нетрадиційний. Останній можна розділити з великою часткою умовності ще кілька категорій.