Для того щоб скласти докладний портрет цільової аудиторіїВам необхідно зрозуміти: хто купує і не купує ваш товар; чому купують чи не купують ваш товар; як його обирають, купують та використовують (весь процес); як ставляться до інших товарів та компаній – конкурентів; який мають досвід у використанні товару.
Ідеальний клієнт – Мрія будь-якого продажника. Це така людина, яку не треба вмовляти купити — вона сама прийде, вибере товар та віддасть гроші. Не життя, а казка! Найцікавіше, що такі клієнти є у кожній компанії.
Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:
- вік;
- підлога;
- місце проживання;
- сімейний стан, кількість дітей;
- сфера зайнятості та рівень зарплати;
- посада, пов'язані з нею проблеми;
- потреби, бажання, фобії.
Oct 5, 2022
Як визначити свою цільову аудиторію
- Відштовхуватися від самого продукту та послуги.
- Вивчити статистику продажів та визначити, які люди найчастіше у вас купували.
- Стать, вік, сфера діяльності, платоспроможність та локація.
- Інтереси
- Цінності, життєві принципи та позиції.
- Болі: від явних до замаскованих