Для того щоб скласти докладний портрет цільової аудиторіїВам необхідно зрозуміти: хто купує і не купує ваш товар; чому купують чи не купують ваш товар; як його обирають, купують та використовують (весь процес); як ставляться до інших товарів та компаній – конкурентів; який мають досвід у використанні товару.

Ідеальний клієнт – Мрія будь-якого продажника. Це така людина, яку не треба вмовляти купити — вона сама прийде, вибере товар та віддасть гроші. Не життя, а казка! Найцікавіше, що такі клієнти є у кожній компанії.

Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:

  1. вік;
  2. підлога;
  3. місце проживання;
  4. сімейний стан, кількість дітей;
  5. сфера зайнятості та рівень зарплати;
  6. посада, пов'язані з нею проблеми;
  7. потреби, бажання, фобії.

Oct 5, 2022

Як визначити свою цільову аудиторію

  1. Відштовхуватися від самого продукту та послуги.
  2. Вивчити статистику продажів та визначити, які люди найчастіше у вас купували.
  3. Стать, вік, сфера діяльності, платоспроможність та локація.
  4. Інтереси
  5. Цінності, життєві принципи та позиції.
  6. Болі: від явних до замаскованих