Як зробити електронний підпис для Держпослуг подати заявку на придбання електронного підпису; сплатити виставлений рахунок; підготувати документи; особисто звернутися до офісу для отримання сертифіката ключа ЕП.

Зайдіть в особистий кабінет на gosuslugi.ru, натисніть на своє ім'я – відкриється меню облікового запису, виберіть рядок «Налаштування та безпека». На сторінці виберіть розділ «Електронний підпис». У ньому відобразяться всі сертифікати на ваше ім'я.

Як підтвердити обліковий запис

  1. Підготуйте носій із ключем УКЕП.
  2. Встановіть спеціальний плагін на комп'ютер
  3. Перейдіть до особистого кабінету
  4. Виберіть опцію — підтвердити обліковий запис за допомогою електронного підпису
  5. Виберіть сертифікат ключа підписиякщо у вас їх кілька

Як зробити електронний підпис:

  1. визначитися, кому вона необхідна — керівника чи рядового співробітника;
  2. зібрати необхідні документи;
  3. подати заяву на випуск;
  4. відвідати посвідчувальний центр податкової чи комерційної УЦ — залежно від цього, кому потрібна ЕП;
  5. отримати ЕП.

Feb 3, 2022