Як зробити електронний підпис для Держпослуг подати заявку на придбання електронного підпису; сплатити виставлений рахунок; підготувати документи; особисто звернутися до офісу для отримання сертифіката ключа ЕП.
Зайдіть в особистий кабінет на gosuslugi.ru, натисніть на своє ім'я – відкриється меню облікового запису, виберіть рядок «Налаштування та безпека». На сторінці виберіть розділ «Електронний підпис». У ньому відобразяться всі сертифікати на ваше ім'я.
Як підтвердити обліковий запис
- Підготуйте носій із ключем УКЕП.
- Встановіть спеціальний плагін на комп'ютер
- Перейдіть до особистого кабінету
- Виберіть опцію — підтвердити обліковий запис за допомогою електронного підпису
- Виберіть сертифікат ключа підписиякщо у вас їх кілька
Як зробити електронний підпис:
- визначитися, кому вона необхідна — керівника чи рядового співробітника;
- зібрати необхідні документи;
- подати заяву на випуск;
- відвідати посвідчувальний центр податкової чи комерційної УЦ — залежно від цього, кому потрібна ЕП;
- отримати ЕП.
Feb 3, 2022