За компенсацією (штраф, пені) у разі затримки рейсу та неможливості встигнути на стикувальний рейс, на поїзд тощо — в авіакомпанію. Це можна зробити онлайн – зі свого особистого кабінету на сайті або в мобільному додатку, а також особисто або звичайною поштою. May 11, 2022
При затримки рейсу пасажир має право відмовитися від польоту, вимагати відшкодування збитків та компенсації моральної шкоди, стягнути штраф із перевізника та безкоштовно отримати послуги зі зберігання багажу, забезпечення прохолодними напоями, гарячим харчуванням тощо.
Компенсації за затримку, скасування або заміну рейсу в Росії 25% МРОТ (25 рублів) за кожну годину прострочення доставки пасажира до пункту прибуття, але не більше половини вартості квитка. Це штраф, згідно зі статтею 120 Повітряного кодексу РФ.
У разі затримки літака на 8:00 і більше вдень (6 і більше в нічний) авіакомпанія повинна розмістити своїх пасажирів у готелі. Також, перевізник зобов'язаний організувати трансфер від аеропорту до готелю та назад та зберігання багажу в камері схову.