Перед ремонтом двигуна потрібно за допомогою тестера або вольтметра перевірити стан датчиків Холла. Алгоритм дій такий: підключити тестер або подати напругу +5 і, обертаючи вісь мотора, поспостерігати за зміною напруги на сигнальній нозі. Простіше піддаються ремонту мотори з гвинтами в бічній кришці.Apr 7, 2020

Щоб перевірити датчик, необхідно зняти з трамблера триштекерну колодку, включити запалення, замкнути другий та третій дроти виходів. Якщо при цьому виникне іскра на центральному дроті котушки – датчик холу зламано. Перевірка мультиметр. Це найпоширеніший спосіб.

Щоб перевірити уніполярний цифровий датчик, треба піднести до нього магніт одним полюсом.Для перевірки датчика можна зібрати нескладну схему, на яку, крім самого датчика, знадобляться:

  1. джерело живлення на потрібну напругу;
  2. резистор опором близько 1 ком;
  3. світлодіод;
  4. магніт.

May 10, 2021

Для цього електронний мультиметр (вольтметр) підключається до 1 та 3 клеми, після чого включається запалювання автомобіля. За нормальних умов, отримане на екрані вимірювального приладу значення, має перебувати в межах 10…12 В. Далі аналогічно приєднуємо ті ж клеми сконструйований пристрій.