Перевірити це досить просто, потрібно від'єднати від датчика температури охолоджуючої рідини дроти, і перевірити із заведеним двигуном напругу, що виводиться з них, за допомогою вольтметра (мультиметра). Якщо проблеми не виявлено і на датчик подається 5 Вольт, можна приступати до діагностики самого термістора.

Ознаки несправності ТОЖЕ збільшення часу на нагрівання двигуна; порушення роботи двигуна – падіння обертів, зупинка; збільшення витрати пального; чорний вихлопний дим.

Підключаємо прилад до контактів, вимірюємо опір і порівнюємо його з базовими показниками, які прописані в документації до вашого авто. Під час вимірювання необхідно похитати дроти. Якщо показання мультиметра змінюватимуться, це вказує на наявність обриву в ланцюзі.

подаємо напругу в 220В і перевіряємо його значення на 1, 2 контактах (воно також має бути 220В); ставимо тумблер на положення "включено"; повертаємо регулятор за годинниковою стрілкою до максимуму, на контакти 3, 4 подаємо напругу 220В. Якщо під час цієї дії чути постійні натискання, причина несправності – реле.