Провідник зустрічає пасажирів біля входу у вагон та перевіряє наявність квитків. Якщо квиток із електронною реєстрацією, то пред'являти провіднику роздрукований посадковий талон не потрібно. Списки пасажирів, які пройшли електронну реєстрацію, видаються провідникам за годину до відправлення поїзда з початкової станції.

Як правило, перевірку квитка здійснює провідник, скануючи QR-код – так висвічується необхідна інформація про пасажира. Самий пасажир, який може звірити інформацію, отриману на вказану електронну пошту (контрольний квиток або посадковий – у разі проходження онлайн-реєстрації).

Пристрій дозволяє знаходити пасажира за номером паспорта або скану штрих-код, потім уважно звіряється номер та ПІБ. Дані до УКЕБ завантажуються за 50 хвилин до відправлення поїзда. Ось так провідник пасажирського вагона перевіряє електронні квитки.

Капельдинер (нім. Kapelldiener – «службовець капели», також контролер-білетер і просто білетер) – робітник у театрі, кінотеатрі чи концертному залі. Обов'язки білетера включають: запуск глядачів у фойє або в зал для глядачів, перевірку квитків при вході, допомога глядачам у пошуку місця, відповіді на запитання відвідувачів.