Зручний спосіб відстежувати кількість органічних переходів з пошукової видачі — переглянути статистику в Google Analytics або Яндекс. Метриці. Наприклад, у Google Analytics потрібно натиснути «Звіти» → «Джерело трафіку» → «Джерела трафіку».
Метрики, Google Analytics або альтернативні системи, наприклад, Open Web Analytics або Umami. Підходить, якщо сайт належить вам чи клієнту. Найшвидший і найпростіший спосіб – перевірити сайт через Similarweb, Serpstat чи Semrush.
Щоб переглянути відвідуваність сайту–конкурента, скористайтеся спеціальними інструментами та сервісами аналітики. Деякі з них видають зразкову статистику безкоштовно, для отримання більш точної інформації потрібно оформити платну передплату. Найбільш популярні: Alexa, Semrush, Ahrefs, Serpstat, RDS bar, Similarweb.