Зверніться, будь ласка, до підтримки: перейдіть за посиланням vk.cc/dontpanic та скористайтеся рядком пошуку нагорі. Якщо базі знань немає відповіді питання, система сама запропонує написати на Підтримку.Nov 23, 2022
15 робочих днів Відповідь Техпідтримки прийде протягом 10-15 робочих днів. З блоком часто задаваних питань (FAQ) можна ознайомитися тут.
Як правильно написати запит у службу технічної підтримки FirstVDS
- Сформулюйте суть проблеми Постарайтеся описати свою проблему по суті без тривалих вступів і «води», але із зазначенням усіх необхідних даних. …
- Створюйте окремі тикети на різні питання.
- Перевірте, чи немає готової відповіді на ваше запитання
Jul 22, 2020
Шукайте у профілях іконку «Питання», щоб питати про все у світі. Також не забудьте вказати, публічно чи анонімно ви ставите питання. Як відповідати? Перейдіть по іконці «Запитання» зі свого профілю та опублікуйте відповідь в історії.