Зверніться, будь ласка, до підтримки: перейдіть за посиланням vk.cc/dontpanic та скористайтеся рядком пошуку нагорі. Якщо базі знань немає відповіді питання, система сама запропонує написати на Підтримку.Nov 23, 2022

15 робочих днів Відповідь Техпідтримки прийде протягом 10-15 робочих днів. З блоком часто задаваних питань (FAQ) можна ознайомитися тут.

Як правильно написати запит у службу технічної підтримки FirstVDS

  1. Сформулюйте суть проблеми Постарайтеся описати свою проблему по суті без тривалих вступів і «води», але із зазначенням усіх необхідних даних. …
  2. Створюйте окремі тикети на різні питання.
  3. Перевірте, чи немає готової відповіді на ваше запитання

Jul 22, 2020

Шукайте у профілях іконку «Питання», щоб питати про все у світі. Також не забудьте вказати, публічно чи анонімно ви ставите питання. Як відповідати? Перейдіть по іконці «Запитання» зі свого профілю та опублікуйте відповідь в історії.