Для цього треба протягом півроку (180 днів) з моменту платежу відкрити спір у Центрі вирішення проблем платіжної системи. Комісія Paypal при поверненні коштів з покупців не стягується. Покупець обирає причину спору: товар не отримано, неналежної якості, або платіж не санкціонований.4 Feb 2021

Найнадійніший спосіб — написати заяву у відділення банку, де вказати свої дані щодо рахунку, причину скасування переказу, довести факт скоєння помилки, додати копію чека за його наявності. Якщо при перерахунку було вказано неправильні реквізити, то гроші автоматично повернуть власнику.

Умови роботи Програми захисту покупців Суперечка (диспут) відкривається лише щодо фізичних товарів, які можуть бути доставлені покупцю; Повна вартість товару має бути оплачена одноразово; Суперечку можна відкривати протягом 180 днів (раніше – 45 днів) з моменту фактичної оплати товару.

Про платіжну систему Paypal Вона обслуговує 200 мільйонів користувачів у 202 країнах, серед яких Україна, Казахстан та інші країни СНД. На жаль, у зв'язку із санкціями система не працює в Росії з березня 2022 року, однак її все одно можна використати — як це зробити, ми розповімо у статті далі.