По транспортній чи соціальній карті – повернення здійснюється одразу на терміналі кондуктора. А щоб повернути гроші, сплачені за проїзд банківською картою на терміналі кондуктора темного або синього кольору необхідно звернутися на гарячу лінію 8-800-333-05-50 із зазначенням чотирьох останніх цифр та терміну дії картки.

При безготівковій оплаті пасажир має написати в офісі ЄТК або на сайті транспортної компанії заяву на повернення грошей та докласти чек. У заяві потрібно вказати ПІБ пасажира, реквізити для перерахування грошей та контакти для зв'язку. Повернення обіцяють протягом десяти днів, якщо факт поломки підтвердиться.

Якщо ви купили квиток з електронним поверненням, повернути його онлайн можна не пізніше, ніж за годину до відправлення автобуса. Якщо з будь-якої причини повернення на сайті неможливе, але за умовами повернення квиток ще можна повернути, то необхідно звернутися до каси автовокзалу, щоб оформити повернення квитка.