Поява вібрації на холостому ходу та малих обертах; Підвищена витрата палива у всіх режимах; Зниження динаміки розгону; Часті бавовни в роботі двигуна (Належить до дизельним ДВС).
Низька компресія в одному або кількох циліндрах, що виникає внаслідок неповного закриття клапанів, поломки клапанних пружин, тріщин у головці блоку двигуна, сильного зносу або залягання поршневих кілець, призводить до невпевненого пуску двигуна та плаваючих оборотів. Працювати та запускатися такому мотору непросто.
Зниження потужності, перебої у роботі, збільшення витрати моторного масла, згоряння палива – головні наслідки зниження тиску повітря моторних відсіків. Зникнення компресії у всіх циліндрах говорить про серйозні проблеми із силовим агрегатом.
Знижена компресія підвищує тиск картерних газів. В цьому випадку через систему вентиляції на впуск двигуна летить більший обсяг парів олії. Погано це: і токсичність зростає, і темп забруднення камери згоряння різко зростає.