Усі основні поняття обов'язково зв'яжіть в один логічний ланцюжок: на добу 24 години, 1 година – це 60 хвилин, а 1 хвилина – 60 секунд. Не проходьте повз поняття «за годинниковою стрілкою» і «проти годинникової стрілки». Дайте дитині зрозуміти, що час завжди рухається лише вперед.
У 2-3 роки він починає сприймати «тимчасові» слова: завтра, вчора, сьогодні, зараз, пізніше. Починати знайомство з поняттям часу можна тоді, коли дитина знає цифри та двоцифрові числа, не плутає вчора і завтра. Як правило, до 6 років діти вже знають і розуміють ці слова, тож можуть рухатися далі.
Немає точного віку, коли найкраще починати вивчати час, все залежить від індивідуальних особливостей дитини та обраної системи навчання: 1,5-3 роки – знайомство з концепціями простору та часу, тимчасовими проміжками; 4-7 років – вивчення годин на основі вміння рахувати.