Позиціювання бренду – це стратегія маркетингу, спрямована на те, щоб компанія виділялася серед конкурентів і щоб бренд сприймався споживачами, як чудовий, заслуговує на довіру.
Як розробити позиціонування
- Для кого/чого: Визначте цільовий ринок/сегмент
- Що: Визначте продукт
- Навіщо: Яку потребу клієнтів задовольняє продукт
- Проти кого: Хто ваші конкуренти
- За рахунок чого: Чим ви відрізняєтеся від конкурентів і чим ви краще за них
Концепція позиціонування будується на основі незадоволених потреб споживачів, які ми визначаємо під час аналізу конкурентного середовища та цільової аудиторії. Базові потреби споживачів – потяг до подорожей, природі, орієнтація лідера.