Позиціювання бренду – це стратегія маркетингу, спрямована на те, щоб компанія виділялася серед конкурентів і щоб бренд сприймався споживачами, як чудовий, заслуговує на довіру.

Як розробити позиціонування

  1. Для кого/чого: Визначте цільовий ринок/сегмент
  2. Що: Визначте продукт
  3. Навіщо: Яку потребу клієнтів задовольняє продукт
  4. Проти кого: Хто ваші конкуренти
  5. За рахунок чого: Чим ви відрізняєтеся від конкурентів і чим ви краще за них

Концепція позиціонування будується на основі незадоволених потреб споживачів, які ми визначаємо під час аналізу конкурентного середовища та цільової аудиторії. Базові потреби споживачів – потяг до подорожей, природі, орієнтація лідера.