Принцип роботи АКПП Коли водій заводить авто, обертається колінвал двигуна. Від колінвалу наводиться масляний насос, який створює та підтримує тиск олії в гідравлічній системі. коробки. Насос подає рідину на колесо насоса гідротрансформатора, воно починає обертатися.

Правила, як їздити на АКПП не складні. Для цього спочатку натискають гальмо до відмови, і переводять важіль управління з режиму P в D або R (при русі назад). Далі опускають ручник і потихеньку відпускають гальма, машина почне рух. Щоб додати швидкості, можна плавно натиснути газ.

Становище S – Знижений діапазон. При активації цього режиму роботи трансмісія перемикається в діапазон підвищених передавальних чисел, що сприяє швидким прискоренням при обгонах, а також забезпечує можливість гальмування двигуном.