Блокування здійснюється за рахунок підвищення тертя всередині віскомуфти.; Чим більше різницях у швидкостях, з якими обертаються півосі та чашка, тим вище буде ступінь блокування; Замикання та розмикання вискомуфти відбуваються досить плавно (проте замикання відбувається швидше).Nov 27, 2019

Для цього завдання застосовують спеціальний механізм, який не дає обертатися шестерням диференціала, блокує їх і пов'язує два колеса між собою жорстким зв'язком, забезпечуючи їх постійне обертання з кількістю оборотів. Він називається «механізм блокування (відключення) диференціала», або у просторіччя – блокуванням.

При заблокованому диференціалі необхідно рухатися прямолінійно зі швидкістю трохи більше 10 км/год без зупинок, не допускаючи буксування коліс. Блокування повинна бути відключена відразу при виїзді на тверду суху дорогу, оскільки рух із включеною блокуванням може призвести до поломки деталей головної передачі.

Не важко здогадатися, що таке блокування міжосьового диференціала, так як це розподіл крутного моменту між двома мостами машини: переднім та заднім. Дане технічне рішення зручне тим, що момент, що крутить, можна збільшити більше на ту колісну вісь, яка стоїть на твердому грунті.