Броня — зменшує фізичну шкоду від заклинань та атак. Негативна броня збільшує фізичну шкоду. Кожна одиниця спритності пасивно збільшує броню героя на 0.16 – герої з талантами на броню і основним атрибутом спритність отримають більший приріст броні ніж інші.
Правильніше думати, що броня збільшує кількість Вашого здоров'я, а не зменшує отримуваний шкода. за кожну одиницю броні герой отримує 6% до поточного здоров'я проти фізичного шкоди. Так що якщо у Вас 100 хп та 1 армор, то Ви можете пережити 106 фізичного шкоди.
Броня – атрибут, який зменшує (або збільшує у разі негативного значення) фізичну шкоду, яка отримує юніт. Початкова броня – показник броні, що не змінюється протягом гри. У кожного юніта своя початкова броня.