Головним механізмом тут є гальмо накату. Якщо автомобіль починає сповільнювати рух, платформа причепа упирається в автомобіль під дією інерційних сил. Шток спрямовує тиск, що виник на передавальний важіль. На його звороті розташовується тяга, яка безпосередньо впливає на гальмівні колодки.
Коли водій натискає кнопку, щоб активувати гальмо стоянки, блок ESP автоматично підвищує тиск у гальмівний системи та затискає гальмівні колодки навколо диска. Далі супорти блокуються в цьому положенні – вбудований в супорт електромагнітний клапан приводить в дію блок гідравлічний блокуючий механізм.
Працює це дуже просто наступним чином: страхувальний трос, прикріплений на важелі ручного гальма, накидається на фаркоп автомобіля; у разі зриву з фаркопа ручного гальмо приводиться в дію тросиком, зупиняючи таким чином, причіп.