Головна особливість, принцип гальмівної системи заснований на роботі сили стисненого повітря, яким заповнюються спеціальні ємності за допомогою компресора, створюючи певний тиск у системі. Під час руху автомобіля відбувається забір повітря у спеціальні балони при відпущеній гальмівній педалі.

Ручне гальмо працює наступним чином: водій переклад важіль «ручника» у вертикальне положення або натискає на педаль, зусилля, що утворилося, передається центральним тросом на задні тросики і приводить в дію гальмівні механізми.

Пневматичні гальма використовуються з міркувань практичності, оскільки вони мають просту конструкцію і не потребують частого обслуговування. Більше того, вантажні автомобілі мають значно більшу довжину, порівняно з легковиками, а зробити гідравлічну магістраль таких розмірів буде непросто.

Система EBS працює за рахунок електричного сигналу клапаном ножного гальма, що посилається, який регулює гальмівний тиск за допомогою електричних прискорювальних клапанів. Більше того, електричні датчики, встановлені на кожне колесо, зчитують швидкість автомобіля та рівень зношеності гальм.