Банки-емітенти зацікавлені, щоб їх картами активно користувалися. Тому вони повертають клієнтам частину суми, сплаченої карткою, у вигляді кешбеку. Банки-емітенти і самі отримують від цього вигоду – адже чим вищий оборот грошей за картками, тим більше комісій вони зберуть.

Повернути частину коштів за покупки можна за допомогою спеціальних сервісів та карток. Магазин домовляється з кешбек-Сервісом або банком про співпрацю, в рамках якого вони «постачатимуть» магазину покупців. За цю послугу магазин дає посереднику відсоток від покупок, здійснених за допомогою кешбека.

Кешбек (від англ. cashback – повернення готівки) – умова, за якої частина витрачених на покупки грошей повертається покупцю через певний час. Його використовують головним чином як спосіб залучити клієнтів та мотивувати їх витратити гроші. Простіше кажучи, це різновид знижки, лише відкладеної у часі.