Реклама в пошуку працює в залежності від введених людиною пошукових запитів, а оголошення в РСЯ показуються на основі поведінки користувача в інтернеті – система постійно навчається, запам'ятовує інтереси. Наприклад, ви хочете вибрати новий холодильник і вбиваєте в рядок пошуку запит «купити холодильник онлайн».6 May 2022

У РСЯ алгоритм показує банер користувачеві на сайті або у додатку з урахуванням ключових слів. Також система враховує налаштовані в Яндекс. Метриці цілі та інтереси користувачів.

Зайдіть в обліковий запис в Яндекс. Діректе та виберіть вкладку «Кампанії». Потім натисніть «Додати кампанію». У меню, що випадає, виберіть тип кампанії («Текстово-графічні оголошення», «Медійна кампанія», «Реклама мобільних додатків» тощо).

Рекламна мережа Яндекса — це система, яка дозволяє розміщувати контекстну рекламу на офіційних сервісах Яндекса та на майданчиках понад 40 тисяч партнерів. У РСЯ беруть участь лише відвідувані та якісні сайти, які додатково проходять багатоступінчасту модерацію та перевірку дотримання всіх правил та умов.