Принцип роботи тягового реле При переведенні ключа запалювання в положення включення стартера струм від акумуляторної батареї подається на обидві котушки соленоїда. втягуючу та утримуючу. У соленоїді виникає магнітне поле, втягуюче якір – він долає опір пружини і входить усередину соленоїда до упору.
До ознак несправностей наявного в автомобілі втягуючого реле агрегату можна віднести таке:
- Стартер здійснює роботу навіть після запуску ДВЗ. Виявити це можна за звуком;
- Стартер працює вхолосту. …
- Стартер не розпочав роботу після характерного клацання, що сигналізує про включення пристрою.
14 жовтня 2018
Принцип роботи втягуючого реле Відразу варто відзначити, що механізм являє собою класичний електромагніт, що складається з двох обмоток (утримує і втягує), схеми підключення його до стартера, а також осердя зі зворотною пружиною.
Чому реле клацає, але стартер не крутить двигун Одноразове клацання – «каже» про те, що втягуюча обмотка працює, Бендікс «вийшов». Якщо після цього шестерня не крутить – або несправний сам стартер автомобіля, або – "обійшлася" муфта вільного ходу.