Стиснене повітря від двох турбокомпресорів подається до загального впускного колектора і розподіляється по циліндрах.. Система послідовного Twin Turbo мінімізує наслідки турбозатримки та дозволяє досягти максимальної вихідної потужності. Застосовується на бензинових та дизельних двигунах.

На відміну від Бітурбо, система ТвінТурбо включає дві однакові турбіни, що в кілька разів збільшує продуктивність двигуна. При цьому якщо встановити дві маленькі турбіни, які будуть нарівні з продуктивністю однієї великої турбіни, то можна ефективно знизити лаг.

Принцип роботи бітурбо (Biturbo) Коли двигун працює в режимі низьких оборотів вихлопні гази утворюються в малих кількостях. Турбіна першого ступеня, має мінімальну інерцію, функціонує постійно, створюючи тягу при невеликих потоках вихлопу.

Сутність застосування конструкції полягає в тому, що дві менші за обсягом турбіни мають меншу інерційність, ніж одна більша. Перед подачею в циліндри повітря, що нагнітається обома турбокомпресорами, надходить в один впускний колектор, де змішується з паливом і розподіляється в камери згоряння.