Гідрокомпенсатор у штовхачі з верхнім розподільним валом працює наступним чином: Кулачок розподільного валу, повернутий до штовхача тильною стороною, не передає на нього зусилля, і плунжерна пружина вільно висуває плунжер із втулки, вибираючи тим самим необхідний зазор.

Несправний гідрокомпенсатор видає різкий стукіт, стрекот, з частотою вдвічі менше частоти обертів двигуна. Несправним вважається гідрокомпенсатор, Який стукає більше пари хвилин після запуску двигуна або стукає після повного прогріву двигуна.

Що буде, якщо не усунути стукіт гідрокомпенсаторів знос кулачка розподільного валу та/або рокера; забруднення моторного масла продуктами зносу і, як наслідок, збільшення тертя у двигуні, втрата потужності та перевитрата палива.

Стукають гідрокомпенсатори на гарячу Варто вам лише поміняти масло, як проблема відразу ж зникне. Причиною стукоту гідрокомпенсаторів може бути брудний масляний фільтр. Олія просто не надходитиме до гідрокомпенсаторам під необхідним тиском, що й викликатиме їхній стукіт.