Принцип роботи пристрою ґрунтується на зворотно-поступальному русі, який плунжер здійснює всередині втулки. При цьому канали та клапани, розташовані всередині ТНВД забезпечують подачу пального в порожнину, розміщену над плунжером, а також його відведення після стиснення та нагнітання. тиску.

Магістральний паливний насос високого тиску Привід плунжерів здійснюється за допомогою кулачкового валу або кулачкової шайби. При обертанні кулачкового валу (ексцентрика кулачкової шайби) під дією поворотної пружини плунжер рухається вниз.

Принцип роботи пари ґрунтується на тому, що плунжер здійснює зворотно-поступальне рух усередині втулки. В результаті, за допомогою каналів, розташованих усередині механізму, паливо або інша робоча рідина під високим тиском подається в простір, розташований над поршнем.

Насосна секція паливного насоса високого тиску дизеля містить плунжер, втулку плунжера, корпус нагнітального клапана з нагнітальним клапаном та пружиною, штуцер. Насосна секція додатково містить компенсаційну порожнисту шайбу, розміщену між корпусом нагнітального клапана та штуцером.