Перемикатися вручну треба лише у бік "+". У "-" ж варіатор автоматично перекидає при зниженні швидкості. Перемикатися зручно пелюстками. Щоб при повній зупинці режим не скидався в "D", потрібно перевести селектор ліворуч в зону "В".

Якщо не робити часту заміну трансмісійної рідини, можливе підвищене зношування конусів і ременя (ланцюга), що призведе до виходу з ладу трансмісії. Друге, чого «бояться» варіатори — це агресивна манера їзди з різкими стартами та гальмуваннями, кік-даунами та викручуванням оборотів до відсічки. варіатор теж не любить.

Їзда на високій швидкості варіатор дуже не любить довгу експлуатацію на підвищених швидкостях (більше 150 км/год), тривала експлуатація варіатора на такій швидкості гарантовано призведе до підвищеного зношування конусів та ременя. Різкі прискорення – найнебезпечніша штука для варіатора, Це різкі прискорення!