Description повинен:
- відповідати сторінці;
- бути привабливим та читабельним;
- мати довжину у діапазоні 150-160 символів;
- не співпадати з іншими сторінками сайту;
- відрізнятися від вмісту h1 та title;
- використовуватись лише один раз на сторінці.
Jun 29, 2018
Що писати в Description
- мета–тег містить від 70 до 155 знаків, для Google від 400 до 930 пікселів;
- починається із ключового слова;
- складається із зв'язного тексту;
- не дублює Title;
- описує конкурентну перевагу, УТП – у користувача має виникнути бажання перейти на сайт;
- містить заклик до дії;
Тег description — це мета опису сторінки, що відображається в результатах пошуку, в коді, розташованому в блоці <head>. Робота з цим атрибутом входить до переліку завдань SEO-фахівця, і за грамотного складання він впливає на позиції сайту у видачі.