Description повинен:

  1. відповідати сторінці;
  2. бути привабливим та читабельним;
  3. мати довжину у діапазоні 150-160 символів;
  4. не співпадати з іншими сторінками сайту;
  5. відрізнятися від вмісту h1 та title;
  6. використовуватись лише один раз на сторінці.

Jun 29, 2018

Що писати в Description

  1. метатег містить від 70 до 155 знаків, для Google від 400 до 930 пікселів;
  2. починається із ключового слова;
  3. складається із зв'язного тексту;
  4. не дублює Title;
  5. описує конкурентну перевагу, УТП – у користувача має виникнути бажання перейти на сайт;
  6. містить заклик до дії;

Тег description — це мета опису сторінки, що відображається в результатах пошуку, в коді, розташованому в блоці <head>. Робота з цим атрибутом входить до переліку завдань SEO-фахівця, і за грамотного складання він впливає на позиції сайту у видачі.