Офіс-менеджер – це керівна посада. Найчастіше офіс-менеджером називають секретаря чи адміністратора офісу.
Офіс–менеджери несуть більше відповідальності і повинні виконувати складніші завдання, ніж секретар. Тому заробітна плата у них набагато вища. Якщо секретар бере на себе таке навантаження щодо виконання завдань офіс–менеджера, то це має бути узгоджено з роботодавцем та оплачуватись відповідно.
Офіс-менеджер – співробітник, який забезпечує поточну роботу офісу організації.
Офіс–менеджер – Фахівець, який займається управлінням усіх офісних служб, координацією їх роботи, постачанням офісу необхідними витратними матеріалами. Підпорядковується безпосередньо генеральному директору чи заступнику директора з персоналу, іноді – керівнику відділу з персоналу.