Як оптимізувати свій час, щоб все встигати: 7 порад

  1. Користуйтесь правилом двох хвилин.
  2. Оптимізуйте повсякденні завдання.
  3. Захищайте себе від спокус.
  4. Використовуйте правило "+1".
  5. Перевіряйте пошту тричі на день.
  6. Складайте списки завдань та розподіляйте справи за важливістю.
  7. Позбавтеся перфекціонізму

Dec 13, 2020

Планування означає підготовку до реалізації цілей та упорядкування робочого часу. З практики відомо, що при витраті 10 хвилин на планування робочого часу можна щодня заощадити до двох годин.

Які правила допомагають мені в цьому:

  1. Завжди фіксувати цілі письмово. Якщо на папері (або в електронному планувальнику завдань) не позначено вашу мету, значить, його не існує. …
  2. Заздалегідь складати список завдань та дій щодо їх виконання. …
  3. Дробити великі завдання. …
  4. Розставляти пріоритети та делегувати.

Oct 2, 2019