Як оптимізувати свій час, щоб все встигати: 7 порад
- Користуйтесь правилом двох хвилин.
- Оптимізуйте повсякденні завдання.
- Захищайте себе від спокус.
- Використовуйте правило "+1".
- Перевіряйте пошту тричі на день.
- Складайте списки завдань та розподіляйте справи за важливістю.
- Позбавтеся перфекціонізму
Dec 13, 2020
Планування означає підготовку до реалізації цілей та упорядкування робочого часу. З практики відомо, що при витраті 10 хвилин на планування робочого часу можна щодня заощадити до двох годин.
Які правила допомагають мені в цьому:
- Завжди фіксувати цілі письмово. Якщо на папері (або в електронному планувальнику завдань) не позначено вашу мету, значить, його не існує. …
- Заздалегідь складати список завдань та дій щодо їх виконання. …
- Дробити великі завдання. …
- Розставляти пріоритети та делегувати.
Oct 2, 2019