У типовий формуляр протоколу входять такі обов'язкові реквізити:

  1. повне найменування організації чи підприємства;
  2. назва виду документа (ПРОТОКОЛ);
  3. дата;
  4. індекс (у протоколах, що належать до розпорядчих документів);
  5. місце складання;
  6. Заголовок;
  7. текст;
  8. підпис.

Обов'язкові реквізити протоколу – Назва документу; дата та реєстраційний номер протоколу; дата та місце проведення зборів; заголовок до змістовної частини; змістовна частина; місце (адреса) зберігання протоколів зборів та рішень власників з питань, поставлених на голосування; додатки до протоколу

Обов'язковими реквізитами протоколу є:

  1. найменування організації;
  2. найменування виду документа (ПРОТОКОЛ) із зазначенням виду засідання;
  3. дата засідання;
  4. реєстраційний номер протоколу;
  5. місце проведення наради;
  6. підпис.