Правильно саме: звіт про виконану роботу (СР: звітувати про виконану роботу).

У звіт потрібно включити:

  1. перелік завдань, які має виконати співробітник;
  2. конкретизацію цих доручень;
  3. аналіз зробленої роботи;
  4. плани на наступний звітний період;
  5. пропозиції, що змінити, покращити, оптимізувати.

Jun 1, 2022

Звіт про виконану роботу – Це внутрішній документ компанії. Вимоги щодо його змісту та оформлення прописують у локальних нормативних актах. Звіт дозволяє керівнику підтримувати дисципліну в колективі, оцінювати продуктивність та компетентність підлеглих.

Звіти керівнику

  • Звіти за несуттєвими активами
  • Звіт Розрахунки з покупцями та постачальниками
  • Звіт Надійність дебіторів
  • Звіт Монітор податків та звітності
  • Звіт Фінансовий аналіз
  • Монітор основних показників