Перейдіть в оголошення, в якому працює послуга, та посуньте ліворуч тумблер Автоподовження послуги. На сайті натисніть на іконку профілю праворуч зверху і перейдіть в розділ Додаткові послуги → Тариф → Редагувати тариф → прокрутіть сторінку, що відкрилася, в самий низ і натисніть Скасувати підписку.

Щоб вимкнути автоподовження Тарифу в мобільному додатку: натисніть на іконку профілю у правому верхньому кутку та перейдіть до розділу Платні послуги; натисніть кнопку Редагувати тариф у нижній частині екрана; натисніть на три крапки у верхньому правому куті екрана і виберіть пункт Скасувати передплату.

За загальним правилом для оформлення повернення необхідно звернутись із претензією до продавця послуг. Вкажіть у претензії суму, яку ви сплатили за підписку, причину повернення, недоліки передплати. До претензії слід додати копію чека про оплату, підтвердження, що гроші списали з банківської картки тощо.

Для видалення всіх передплатників зайдіть у розділ "Підписувачі", зверху в розділі "Підписувачі" натисніть на прапорець списку, що випадає, і натисніть на чекбокс "Вибрати всіх". Ви побачите, що виділились усі передплатники. Перейдіть до "Масових дій" та виберіть дію "видалити".