– Треба стежити за яскравими ділянками рендеру щоб зменшити шум, видимий у світлих ділянках (світлячки) або використовувати параметр highlight clamping. Щоб визначити причину шумуІноді буває корисно використовувати Override матеріал.

Перейти на GPU-рендеринг Простою зміною одного налаштування ми збільшили швидкість у 12 разів! Цей спосіб найефективніший, і при цьому він ніяк не позначається на якості фінального результату. Щоб його активувати, потрібно перейти в меню File -> User Preferences -> System і в меню Compute Device вибрати CUDA.

Заходимо у вкладку Render Properties. У розділі Sampling змінюємо числове значення у рядку Render, щоб змінити якість фінального рендеру. Але це впливає на продуктивність та швидкість рендеруТак що у своїй роботі ми виставляємо значення для Render – 1200.