Ставте тематичні хештеги під публікаціями та геолокації, якщо обліковий запис прив'язаний до території — це додаткові безкоштовні методи просування. Для охоплення більшої аудиторії запустіть таргетовану рекламу або зверніться до інфлюєнсерів, які залишаться популярним каналом платного просування в 2022 року.

Основними способами просування в Інстаграмі була таргетована реклама. Зараз цей метод просування в Інстаграм і Фейсбук не можливий – компанія Meta визнана екстремістською організацією.

Порівняно з березнем у квітні охоплення просто впали ― у середньому падіння на 25%, крім трьох категорій. Найбільше втратила категорія 4000-4499 ― 38,5% порівняно із січнем. На графіку помітно зниження охоплень у блогерів, які мають понад 50 000 передплатників. Причому чим більше передплатників, тим нижче охоплення.

21 березня 2022 м. Тверський суд Москви став на бік Генпрокуратури та задовольнив позов у ​​повному обсязі. Також за рішенням суду у Росії заборонено діяльність соціальних мереж Facebook та Instagram. Вони внесені до «чорного списку» Роскомнагляду.