Обробка даних та звіти Збираючи дані, код об'єднує їх у пакети та відправляє в Google аналітику. Система обробляє дані та складає звіти. При обробці даних Аналітика агрегує їх і групує за різними критеріями, наприклад, за типом пристрою (комп'ютер або смартфон) або браузера.
Увійти в Google Аналітика можна двома способами: на сторінці http://www.google.com/analytics або через пов'язаний обліковий запис Google Реклами. Ви можете увійти до облікового запису Аналітики на сторінці http://www.google.com/analytics. Для цього натисніть Увійти (у правому верхньому кутку сторінки) та виберіть Google Аналітика.
У Google Analytics можна:
- спостерігати за діями відвідувачів;
- рахувати конверсію;
- відстежувати важливі для бізнесу події;
- проводити A/B-тестування;
- аналізувати ефективність різних каналів реклами;
- дивитися, що відбувається на сайті в режимі реального часу та багато іншого.
Dec 23, 2021