Обробка даних та звіти Збираючи дані, код об'єднує їх у пакети та відправляє в Google аналітику. Система обробляє дані та складає звіти. При обробці даних Аналітика агрегує їх і групує за різними критеріями, наприклад, за типом пристрою (комп'ютер або смартфон) або браузера.

Увійти в Google Аналітика можна двома способами: на сторінці http://www.google.com/analytics або через пов'язаний обліковий запис Google Реклами. Ви можете увійти до облікового запису Аналітики на сторінці http://www.google.com/analytics. Для цього натисніть Увійти (у правому верхньому кутку сторінки) та виберіть Google Аналітика.

У Google Analytics можна:

  • спостерігати за діями відвідувачів;
  • рахувати конверсію;
  • відстежувати важливі для бізнесу події;
  • проводити A/B-тестування;
  • аналізувати ефективність різних каналів реклами;
  • дивитися, що відбувається на сайті в режимі реального часу та багато іншого.

Dec 23, 2021