Як порахувати CPL Показник CPL або вартість ліда розраховується за формулою: витрати на рекламну кампанію потрібно поділити на кількість отриманих лідів.10 Jun 2021

CPL розраховується як відношення витрат на рекламу до кількості лідів, залучених у рамках проведеної рекламної кампанії. Приклад: ви вклали у розкручування свого продукту 50 000 рублів. Через контекстну рекламу до вас звернулося 200 осіб, через таргетовану – 300, промокодами блогерів – 500.

Показник CPL має бутищонайменше нижче виручки, яку в середньому приносить одна заявка. Наприклад, якщо залучення одного потенційного клієнта коштує ~1 500 ₽, вартість товару повинна бути вище, щоб перевищувати витрати на рекламу.

CPL (Cost per Lead) – це маркетинговий показник, Що визначає вартість ліда Під лідом слід розуміти цільову дію користувача, виконання якого дозволило компанії отримати контактні дані зацікавленого продукту людини.