Простий розрахунок ефективності маркетингових акцій Розраховується за формулою: (Обсяг продажів після акції – Обсяг продажів до акції) × (Вартість одиниці товару × Маржа) : Витрати на акцію. Чим вище отримана цифра, тим ефективніше вкладені інвестиції.
Формула розрахунку ROI (ROMI) Для інвесторів формула зрозуміла: із загального доходу віднімаємо суму інвестицій, отримуючи кінцевий прибуток, і ділимо результат у сумі інвестицій. Помножуємо на 100, щоб отримати результат у відсотках. Значення може бути як позитивним, і негативним.
Щоб оцінити ефективність маркетингових заходів, використовують такі види контролю ринкової діяльності підприємства:
- перевірку щорічних планів;
- контроль прибутковості;
- перевірку продуктивності;
- Контроль стратегічного управління.
Jan 18, 2021
Промоакція — це сукупність дій, вкладених у просування продукту чи послуги, які впливають на цільову аудиторію (потенційних споживачів).