Показник ROI («return on investment», повернення інвестицій) відображає, чи окупаються вкладення бізнесу, наприклад, у рекламу чи маркетинг загалом. Формула розрахунку: (дохід від вкладень – розмір вкладень) / розмір вкладень * 100%.

ROI = ((Доходи − Витрати) / Витрати) x 100%, де дохід – це весь прибуток, який виручила компанія за вибраний проміжок часу, витрати – інвестиції та вкладення. Тобто спочатку потрібно порахувати прибуток, потім поділити його на загальну суму інвестицій та обчислити процентний коефіцієнт.

Який показник вважається добрим Якщо ROI = 100%, то інвестиції окупилися повністю, без збитків та прибутку. ROI < 100% — це інвестиції не окупилися: компанія вкладає більше, ніж отримує. ROI > 100% – бізнес окупився і приносить прибуток. Чим вище значення коефіцієнта ROI, Тим вище окупність вкладень.

ROI (return on investment) — це показник ефективності, що демонструє ефективність вкладень як за великому обсязі бюджету, і за незначних витрат, вкладених у покриття поточних потреб. Простими словами, ROI – Коефіцієнт повернення інвестицій.