Формула розрахунку замовлення – у компаніях сфери FMCG правило формування замовлення товару на основі фактичних продажів торгової точки за попередній період та залишку товару в день замовлення. Має загальний вигляд: Замовлення = Середньоденний продаж в минулому періоді × Кількість днів до наступного поставки – Залишок товару.Apr 6, 2016
Кількість товару методом «За середніми продажами» розраховується за наступною формулою: Кількість = (Обсяг витрати / кількість днів у заданому періоді) * (Термін поставки + Розрахункове кількість днів), де: Термін постачання – кількість днів, через яке постачальник має привезти товар.
Необхідно взяти та перемножити три основні параметри вантажу – довжину, ширину та висоту. Параметри мають розраховуватись у сантиметрах. Потім потрібно поділити число, що вийшло на 5000. Таким чином ви отримаєте об'ємну вагу в кілограмах.
Запитання 1. Розрахунок обсягу закупівель.
- Об'єм закупівель визначається за формулою:
- L = V – Він – Мз,
- де V – потреба підприємства у матеріалі (сировина) за певний період,
- Він – залишок матеріалу на складі на початок періоду,
- Мз – замовлена постачальнику, але партія матеріалу, що не надійшла на склад.
- А * V h * q.