Формула розрахунку замовлення – у компаніях сфери FMCG правило формування замовлення товару на основі фактичних продажів торгової точки за попередній період та залишку товару в день замовлення. Має загальний вигляд: Замовлення = Середньоденний продаж в минулому періоді × Кількість днів до наступного поставки – Залишок товару.Apr 6, 2016

Кількість товару методом «За середніми продажами» розраховується за наступною формулою: Кількість = (Обсяг витрати / кількість днів у заданому періоді) * (Термін поставки + Розрахункове кількість днів), де: Термін постачання – кількість днів, через яке постачальник має привезти товар.

Необхідно взяти та перемножити три основні параметри вантажу – довжину, ширину та висоту. Параметри мають розраховуватись у сантиметрах. Потім потрібно поділити число, що вийшло на 5000. Таким чином ви отримаєте об'ємну вагу в кілограмах.

Запитання 1. Розрахунок обсягу закупівель.

  1. Об'єм закупівель визначається за формулою:
  2. L = V – Він – Мз,
  3. де V – потреба підприємства у матеріалі (сировина) за певний період,
  4. Він – залишок матеріалу на складі на початок періоду,
  5. Мз – замовлена ​​постачальнику, але партія матеріалу, що не надійшла на склад.
  6. А * V h * q.