CPC = бюджет на розміщення рекламного блоку / кількість кліків. Найбільш ефективним вважається той канал залучення, де вартість кліків найнижча.
Порахуємо, скільки йому обійшовся один перехід. Підставляємо у формулу витрати на рекламу (їх можна знайти у рекламному кабінеті) або множимо 40 рублів на 10 (тисяч показів) – виходить 400 рублів. Ділимо результат на 20 кліків і отримуємо вартість одного кліка – 20 рублів.
Формула розрахунку CPC є дуже простою і є співвідношенням вартості розміщення реклами до загальної кількості кліків, здійснених відвідувачами: CPC=Вартість розміщення реклами/загальна кількість кліків.
Розрахувати ціну кліка можна за наступною формулою:
- СРС = СРМ / (1000 * CTR),
- де СРС – вартість за клік;
- СРМ – вартість показу;
- CTR – співвідношення кліків по відношенню до показів.