CPC = бюджет на розміщення рекламного блоку / кількість кліків. Найбільш ефективним вважається той канал залучення, де вартість кліків найнижча.

Порахуємо, скільки йому обійшовся один перехід. Підставляємо у формулу витрати на рекламу (їх можна знайти у рекламному кабінеті) або множимо 40 рублів на 10 (тисяч показів) – виходить 400 рублів. Ділимо результат на 20 кліків і отримуємо вартість одного кліка – 20 рублів.

Формула розрахунку CPC є дуже простою і є співвідношенням вартості розміщення реклами до загальної кількості кліків, здійснених відвідувачами: CPC=Вартість розміщення реклами/загальна кількість кліків.

Розрахувати ціну кліка можна за наступною формулою:

  1. СРС = СРМ / (1000 * CTR),
  2. де СРС – вартість за клік;
  3. СРМ – вартість показу;
  4. CTR – співвідношення кліків по відношенню до показів.