Стрічка у Instagram має як найвищу середню ціну за клік – $1,86, так і за тисячу показів – $ 7,27. Інші плейсменти практично вдвічі дешевші.

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази = охоплення × частота
  2. Кліки = покази × CTR / 100%
  3. ЦД = кліки × конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів × CPM/1000.
  5. бюджет=кількість кліків×CPC.
  6. CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

16-Jun-2022

Розрахунок на прикладі

  1. Вступні дані: Середній чек – 1 200 грн.
  2. Необхідний оптимальний бюджет на рекламу в Інстаграм або Фейсбук = 50 замовлень * 70 грн за лід = 3500 грн. Далі визначаємо дії для залучення 50 лідів. …
  3. CPM = Бюджет/Кількість показів х 1000. У нашому випадку:
  4. 3500/100 000 * 1000 = 35 грн

24-Dec-2021