Стрічка у Instagram має як найвищу середню ціну за клік – $1,86, так і за тисячу показів – $ 7,27. Інші плейсменти практично вдвічі дешевші.
Як розрахувати рекламний бюджет на таргет
- Покази = охоплення × частота
- Кліки = покази × CTR / 100%
- ЦД = кліки × конверсія/100%
- бюджет = кількість показів × CPM/1000.
- бюджет=кількість кліків×CPC.
- CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
- денний бюджет = загальний бюджет / число днів
16-Jun-2022
Розрахунок на прикладі
- Вступні дані: Середній чек – 1 200 грн.
- Необхідний оптимальний бюджет на рекламу в Інстаграм або Фейсбук = 50 замовлень * 70 грн за лід = 3500 грн. Далі визначаємо дії для залучення 50 лідів. …
- CPM = Бюджет/Кількість показів х 1000. У нашому випадку:
- 3500/100 000 * 1000 = 35 грн
24-Dec-2021