Формула вкрай проста: CPA = бюджет, витрачений на просування/кількість заявок, де бюджет, витрачений просування – це видатки рекламу, вести фахівців, видатки платні послуги, використовувані работниками.25-Oct-2021

Зазвичай вартість заявки вважається так: сума, витрачена на рекламу, ділиться на кількість покупців, які прийшли по сплаченому трафіку. Це і є сума, витрачена залучення одного покупця. Якщо ви користуєтесь платним рекламним трафіком, то знову ж таки, дайте оцінку всім наявним даним і розрахуйте СРА.

Ціна заявки, або CPA (Cost-Per-Action – оплата за дію) – іноді називають вартістю покупки – показник, що показує скільки ваш бізнес платить за цільову дію (заявка, дзвінок, заповнена форма).

CPA (фактична) = Витрати / Кількість лідів Ви розраховуєте відсоткове відношення витрат на рекламу до скоєних цільових процесів (отриманих лідів). Наведемо простий гіпотетичний приклад: ви витратили 10 тисяч рублів і отримали 100 лідів, отже, ціна кожного – 100 рублів.