Н = В + А – С, де А – виміряний зазор, мм; В – товщина старої шайби, мм; З – номінальний зазор, мм; Н – товщина нової регулювальної шайби, мм.Jul 7, 2014

На багатьох автомобілях Проміжок вимірюється під регулювальним гвинтом і для контролю досить звичайного набору щупів шириною близько 10 мм. Для "класики" знадобиться широкий щуп (фото 1). Вузький може дати помилку через перекос важеля клапана.

Нормальний конструктивний Проміжок – 0,06-0,08 мм для впускного та випускного клапанів. У разі потреби відрегулюйте зазори поворотом регулювальних гвинтів, попередньо послабивши контргайки. Після закінчення регулювання зазорів затягніть контргайки та перевірте зазори ще раз.

Проміжок має бути 0,35-04.