Розділіть витрати на маркетинг (чистий рекламний бюджет) на кількість лідів – це буде ціна, яку ви можете платити за одного ліду. У разі: 19 400 / 100 = 194 рубля. Це максимальна ціна, за якою студія йоги може дозволити собі наводити потрібну кількість клієнтів.Jul 28, 2019

Вартість ліда – від 300 до 3000 рублів за замовлення чи 10-15% від суми угоди. Обсяги лідів складно оцінити, вони залежать від конкретного інтернет-магазину та акцій, що діють.

Щоб розрахувати коефіцієнт конверсії лідів необхідно взяти кількість лідів, розділити на загальну кількість відвідувачів, а потім помножити на 100.

Виходить що конверсія з лідів у продажу = 10%, а з відвідувачів у продажу – 1%. У багатьох CRM-системах конверсія вважається автоматично за кількістю зафіксованих заявок та кількістю транзакцій.