Подати заяву на отримання безкоштовного житла можна в МФЦ або органі, який відповідає за житловий облік там, де ви проживаєте. Це може бути районна адміністрація або департамент міського майна — залежить від вашого місця проживання.
З лютого 2022 року правила постановки у черга на житло змінилися – тепер зробити це можна лише онлайн через портал eGov.kz. Для постановки потрібна лише ЕЦП. Більше жодних документів не знадобиться — усі необхідні дані є в базі.
Документи, які потрібно додати до заяви тих, хто потребує житлового приміщення:
- документи, що підтверджують наявність підстав бути внесеними до списку за категоріями;
- акти обстеження житлових умов громадянина;
- паспорт громадянина чи інший документ, що засвідчує його особу;
Для того, щоб зареєструвати право власності на квартиру, необхідно подати документи в Росреєстр. Це можна зробити особисто у територіальному відділенні Росреєстру, через МФЦ чи онлайн за допомогою особистого кабінету на сайті Росреєстру.