Подати заяву на отримання безкоштовного житла можна в МФЦ або органі, який відповідає за житловий облік там, де ви проживаєте. Це може бути районна адміністрація або департамент міського майна — залежить від вашого місця проживання.

З лютого 2022 року правила постановки у черга на житло змінилися – тепер зробити це можна лише онлайн через портал eGov.kz. Для постановки потрібна лише ЕЦП. Більше жодних документів не знадобиться — усі необхідні дані є в базі.

Документи, які потрібно додати до заяви тих, хто потребує житлового приміщення:

  1. документи, що підтверджують наявність підстав бути внесеними до списку за категоріями;
  2. акти обстеження житлових умов громадянина;
  3. паспорт громадянина чи інший документ, що засвідчує його особу;

Для того, щоб зареєструвати право власності на квартиру, необхідно подати документи в Росреєстр. Це можна зробити особисто у територіальному відділенні Росреєстру, через МФЦ чи онлайн за допомогою особистого кабінету на сайті Росреєстру.