Як створити таблицю в Excel: покрокова інструкція

  1. Переходимо на вкладку «Вставка» – інструмент «Таблиця» (або натисніть клавішу CTRL+T).
  2. У діалоговому вікні, що відкрилося, вказуємо діапазон для даних. Зазначаємо, що таблиця із підзаголовками. Тиснемо ОК. Нічого страшного, якщо одразу не вгадаєте діапазон.

Перейдіть курсором на будь-яку комірку в межах цього діапазону та виберіть інструмент «Головна»-«Форматувати як таблицю»(CTRL+T). Excel автоматично розпізнає діапазон даних, а також заголовний рядок і відобразить результат у діалоговому вікні «Створення таблиці».

Щоб швидко вставити таблицю, натисніть Вставка > Таблиця, а потім виділіть потрібну кількість стовпців та рядків. Клацніть і таблиця з'явиться у документі. Якщо вам потрібно внести зміни, ви можете додати або видалити рядки або стовпці в таблиці Word або PowerPoint для Mac об'єднати комірки.