З трупа Брамника необхідно взяти ключ, що відкриває двері у саркофазі, що вертикально стоїть, з якого вийшов цей драугр. В обідній залі захований важіль, що відкриває таємний прохід. Далі зустрінеться кімната зі зіпсованими книгами, а далі ручка, що відкриває прохід до сходів.
Піднявшись пандусами лісів, можна пройти до Каміння Дерева, що знаходиться у центрі. Це завершить квест «Дракононароджений» та розпочне квест «Храм Мірака». Якщо в ході завдання спуститися вниз, можна почути голос Фреї, яка вмовляє інших скаалів покинути це місце.
З останків Мірака можна буде забрати його спорядження. Нагородою від князя знань матиме можливість перерозподілити окуляри здібностей. Після цієї пригоди можна буде повернутися на Солстхейм, де героя зустріне Фрея і розповість, що все закінчено.
Рішення 1 PC: ввести в консолі команду tcl та переміститися під центр арени.