Правило 60-30-10 – Це правило для дизайнера про те, як використовувати кольори. Воно говорить, що ви повинні використовувати основний колір на 60%, використання вторинного кольору – 30%, який може включати два вторинні кольори по 15% кожен, і 10% для акцентного кольору.
Синій – найпопулярніший колір, він зустрічається у брендингу 33% компаній На другому місці червоний – 29%, на третьому чорний чи сірий – 28%. 13% із ста найцінніших брендів використовують жовтий або золотий. Цікаво, що 95% проаналізованих компаній обмежуються одним чи двома квітами.
Використовуйте кольори у пропорції 60% + 30% + 10% – ви ніколи не помилитеся. 60% належить вашому домінуючому відтінку, 30% — другорядному та 10% — акцентам. Завжди краще використовувати це правило, щоб тримати речі візуально переконливими та збалансованими.
Виберіть 3 кольори Базу, акцент та нейтральний. Палітра бренду може включати від 1 до 4 фірмових квітів. Але навіть однобарвні палітри потребують різних відтінків для різних цілей.